ورق فولادی

تامین تمامی آهن آلات صنعتی و فولاد های آلیاژی پاسخگوی بزرگی در تامین نیاز گسترده ترین صنایع و مشاغل بزرگ از قبیل صنایع خودروسازی، ماشین سازی، نفت، گاز و پتروشیمی، ابزارسازی، نیروگاهی، ساخت لوازم پزشکی و سایر صنایع ویژه در شرق کشور باشد.

ورق فولادی

تامین تمامی آهن آلات صنعتی و فولاد های آلیاژی پاسخگوی بزرگی در تامین نیاز گسترده ترین صنایع و مشاغل بزرگ از قبیل صنایع خودروسازی، ماشین سازی، نفت، گاز و پتروشیمی، ابزارسازی، نیروگاهی، ساخت لوازم پزشکی و سایر صنایع ویژه در شرق کشور باشد.

ورق آهن ST37 - ورق St37 - ورق آهن ضخامت بالا

آهن آلات توس پایا یکی از فروشندگان آهن آلات صنعتی و فولاد های آلیاژی در کشور می باشد. این شرکت با داشتن دو مجموعه فعال در مشهد و 1 مجموعه در تهران آمادگی عرضه انواع ورق های فولادی را داشته و امکان ارسال به سراسر کشور را نیز دارد. در این پست سعی داریم تا توضیحاتی راجع به ورق آهن (ورق St37) به شما بدهیم و نمونه ورق آهن های موجود در این مجموعه را برای شما به اشتراک بگذاریم، با ما همراه باشید.


ورق آهن - ورق St37 - آهن آلات توس پایا





  • این محصول فولادی دارای سه مشخصه طول، عرض و ضخامت بوده و دارای نرمال ترین استاندارد میباشد. در تولید ورق St37 میزان کربن استفاده شده به طور متوسط می باشد. می توان گفت این نوع ورق فولادی رایج ترین نوع ورق سیاه از نظر کیفیت است که از نظر سختی و منعطف بودن در حد متوسط قرار دارد.

نکته : ورق آهن نسبت به ورق St52 دارای کربن کمتری می باشد.





:: ترکیبات شیمیایی ورق آهن St37 ::


برای تولید ورق آهن از مواد زیر استفاده می شود :

  • کربن

  • گوگرد

  • فسفر

  • منیزیم

  • سیلیسیم

نکته : برای مشاهده میزان دقیق مواد بالا در ورق آهن به وب سایت ما مراجعه کنید.


نمونه ورق آهن بازرگانی توس پایا



:: خرید ورق آهن St37 ::


  • برای خرید ورق آهن (ورق St37) می بایست با کلیک بر روی لینک زیر و مشاهده شماره تلفن های شرکت توس پایا با ما تماس گرفته و بعد از ارتباط با کارشناسان ما و اطلاع از قیمت به راحتی محصول خود را خریداری کنید.

https://zil.ink/toospaya.co


:: انواع ورق فولادی توس پایا:: 


در مجموعه توس پایا انواع ورق فولادی به شرح ذیل موجود و قابل سفارش با ظرفیت بالا میباشد .

:: لیست انواع ورق فولادی ::

راههای ارتباطی با ما : 5183890 - 0915 | 22247000 -021 | 33443707-051



:: ویژگی های ورق St37 ::


  • این نوع ورق فولادی از تنش تسلیم خوبی برخوردار بوده و استحکام کششی بالایی دارد. خواص مکانیکی از دیگر مشخصات ویژه ی آنها می باشد .

برای مشاهده تصاویر بیشتر از ورق آهن موجود در انبار شرکت توس پایا می توانید به پیج اینستاگرام آهن آلات توس پایا مراجعه کنید و علاوه بر آن، نمونه های برشکاری ورق فولادی با دستگاه Cnc را مشاهده کنید.





:: کاربردهای ورق St37 ::


  • از این ورق میتوان در صنایع بسیار متنوعی استفاده کرد . از عمده کاربرد های آن میتوان به این موارد اشاره کرد : سازه های ساختمانی ، ساخت مقاطع فولادی مانند پروفیل ، میلگرد ، نبشی ، صفحه ی ستون ساختمان ، لوازم خانگی مانند یخچال و ماشین لباسشویی ، ساخت نبشی و ناودانی ، بدنه ی خودرو ، ساخت دستگاه صنعتی و صفحات مشبک.





:: ضخامت ورق آهن St37 ::


  • در این مجموعه ورق آهن از ضخامت 10 میلی متر تا 250 میلی متر موجود و قابل برشکاری با دستگاه Cnc میباشد.




:: مطالعه مطالب بیشتر ::

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد