ورق فولادی

تامین تمامی آهن آلات صنعتی و فولاد های آلیاژی پاسخگوی بزرگی در تامین نیاز گسترده ترین صنایع و مشاغل بزرگ از قبیل صنایع خودروسازی، ماشین سازی، نفت، گاز و پتروشیمی، ابزارسازی، نیروگاهی، ساخت لوازم پزشکی و سایر صنایع ویژه در شرق کشور باشد.

ورق فولادی

تامین تمامی آهن آلات صنعتی و فولاد های آلیاژی پاسخگوی بزرگی در تامین نیاز گسترده ترین صنایع و مشاغل بزرگ از قبیل صنایع خودروسازی، ماشین سازی، نفت، گاز و پتروشیمی، ابزارسازی، نیروگاهی، ساخت لوازم پزشکی و سایر صنایع ویژه در شرق کشور باشد.

تفاوت و شباهت های تسمه فولادی با ورق فولادی ؟!

تفاوت و شباهت های تسمه فولادی با ورق فولادی ؟!

شرکت بازرگانی سازه گستر سعادت توس پایا بعنوان بزرگترین شرکت بازرگانی و تامین کننده آهن آلات، تسمه فولادی، ورق، شمش فولادی در شمال شرق کشور می باشد

تفاوت و شباهت های تسمه فولادی با ورق فولادی ؟!

اگر بخواهیم تفاوت میان ورق فولادی و تسمه فولادی را به صورت کاربردی بگوییم می توان گفت این دو محصول علاوه بر تفاوت، شباهت و کاربرد های یکسانی نیز دارند علاوه بر اینکه از هر دو محصول در ساختمان سازی و صنایع استفاده شده و شامل صفحات فلزی برش خورده ای می باشند که در جنس های مختلف در بازار عرضه میشوند. در متن زیر به صورت کامل برای شما توضیح خواهیم داد.


1. اختلاف ابعادی :

  • ورق های های فولادی در ابعاد از تسمه های فولادی به مراتب بزرگ تر هستند.


2. کاربرد در صنایع :

  • معمولا از تسمه ها به علت ابعاد کم و استحکام بالا در ساختمان سازی و از ورق های فولادی در صنایع تولیدی استفاده می شود.
  • البته این بدان معنا نیست که از ورق فولادی در ساختمان استفاده نمی شود.


3. تنوع بیشتر:

  • ورق فولادی به دلیل اینکه قدیمی تر می باشد تنوع بیشتری نسبت به تسمه فولادی دارد.

مشاهده این مطلب » تسمه MO40

شباهت تسمه فولادی و ورق فولادی :

1. تنوع محصول : تسمه فولادی همانند ورق فولادی دارای انواع مختلفی می باشد از جمله مهم ترین آن های می توان به تسمه اس پی کا ( تسمه Spk ) ، تسمه امو 40 (تسمه Mo40) ، تسمه ترانس اشاره کرد.

2. روش تولید : تسمه فولادی به دو روش نورد گرم و ماشین کاری تولید می شود که پیش تر به توضیح روش تولید تسمه فولادی پرداختیم، اما ورق فولادی نیز مانند تسمه به روش نورد گرم تولید می شود.

3. متریال مشابه : هر دو محصول از فلزات آهنی ساخته می شوند و در دسته ی آهن آلات و فولاد آلیاژی می باشند.

تفاوت و شباهت های تسمه فولادی با ورق فولادی ؟!

شرکت سعادت توس پایا ارائه دهنده ی تسمه فولادی در ایران می باشد.

برای دیدن انواع محصولات ارائه شده توسط شرکت ما به صفحه ی محصولات تسمه فولادی مراجعه کنید.

دفتر مرکزی: ۰۹۳۵۲۳۹۴۰۰۰ – ۰۵۱۳۲۴۰۴۰۰۰

تماس با توس پایا

استفاده از تسمه فولادی در صنعت

استفاده از تسمه فولادی در صنعت

 

 

تسمه فولادی (تسمه Strip)

تسمه فولای به مقاطعی که اختلاف عرض با ضخامت آن بسیار زیاد باشد می گویند.
جنس عمده تسمه ها از جنس فولاد st37 می باشد.
این قطعات بسیار متنوع هستند می توانند در پروژه های مختلف و تمام صنایع مورد استفاده قرار گیرند.
در مقاله زیر با انواع تسمه و کاربردهای آن و نحوه محاسبه وزن و قیمت تسمه فولادی آشنا و توضیح داده شده است.


مشاهده تسمه MO40 توس پایا

انواع تسمه فولادی و کاربرد هر تسمه

تسمه ها از پرکاربرد ترین مواد و قطعات در تمامی صنایع بخصوص بسته بندی می باشد.
استفاده از تسمه در صنایعی همچون ساختمانی و صنعتی ، گریتینگ ، سازه های فلزی، تیرچه های فلزی خود ایستا ، گاردریل، تولید مقاطع باز و … می باشد.

تسمه گالوانیزه

  • کاربرد : کابل برق و تلفن

تسمه فولادی سرد نوردی

  • کاربرد : در کابل برق و تلفن،مخابرات،صنایع اتومبیل سازی،دوچرخه سازی،ترانسفورماتور، لوازم خانگی و رادیاتور سازی

تسمه فولادی گرم نوردی

  • کاربرد : صنایع بسته بندی ، درب و پنجره

استنلس استیل

  • کاربرد : کابل برق و تلفن،لوازم آشپزخانه،چاقو سازی،وسایل جراحی،صنایع اتومبیل سازی و در سازی

*سری 300 از جمله استیل 304 و 316 پرکاربردترین تسمه استیل می باشند.
آلومینیوم و مونل و دیگر آلیاژها
می توانند جایگزین تسمه فولادی و گالوانیزه شوند.


مشخصات تسمه فولادی

تسمه فولادی به مقاطعی گفته میشود که اختلاف عرض با ضخامت آن بسیار زیاد باشد. این قطعات بسیار متنوع هستند و می توانند در پروژه های مختلف و در تمام صنایع مورد استفاده قرار گیرند.

تسمه در دونوع فابریک و ماشینکاری شده تولید میشود. تسمه ماشینکاری شده به دلیل فرایند تولیدش گرانتر از نوع فابریک است.

این تسمه به دو صورت نورد گرم و سرد ساخته میشود و سطح آن صاف و مستطیل شکل است.

تسمه فولادی نورد گرم، در ساخت و ساز و تعمیرات عمومی و تعمیرات صنعتی ، ادوات کشاورزی ، تجهیزات حمل و نقل و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. از تسمه نورد سرد در جایی استفاده می شود که به استحکام بحرانی و تلورانس کمتری نیاز باشد.

انواع تسمه فولادی موجود در بازار، شامل تسمه گالوانیزه، نورد گرم و سرد، استنلس استیل و آلومینیومی و دیگر آلیاژها میباشد. بیشترین کاربرد را در بین انواع تسمه فولادی، تسمه های گالوانیزه و استنلس استیل دارند.

در تسمه های استیل میتوان به سری 300 اشاره کرد که مهمترین آنها تسمه استنلس استیل 304 و 316 است. از ویژگی های تسمه استیل میتوان به استحکام عالی در دمای بالا و خاصیت غیرمغناطیسی اشاره کرد.

تسمه استیل 304

تسمه استیل 304، اقتصادی ترین شکل تسمه استیل است. این تسمه برای همه مواردی که به استحکام و مقاومت در برابر خوردگی بیشتری مورد نیاز است، مناسب میباشد. این تسمه شکل پذیری بسیار خوبی دارد و با تمام روش های متداول می‌توان جوشکاری کرد.

کاربرد تسمه استنلس استیل 304 در ساخت و ساز و پروژه‌هایی است که در معرض عناصر مختلف قرار میگیرد. لازم است بدانید که از این مقطع در ساختمان‌سازی، صنایع کشتی‌سازی، نفت، صنایع شیمیایی، صنایع جنگ و برق، صنایع غذایی و پزشکی، مبدلهای حرارتی، ماشین آلات و ساخت ظروف فلزی استفاده میشود.

تسمه استیل 316

تسمه استیل 316، یک تسمه نیکل کروم آستنیتی است که حاوی مولیبدن است. این مطقع در مقایسه با استیل 304 مقاومت دربرابر خوردگی عالی و استحکام بیشتری در دمای بالا را داراست. کاربرد تسمه استیل 316 در تولید مواد غذایی ، تجهیزات دارویی ، قطعات کوره ، مبدل های حرارتی ، دریچه ها و پمپ ها ، تجهیزات شیمیایی و قطعات دریایی است. تسمه استیل 316 نسبت به جوش، برش و شکل‌پذیری با تجهیزات مناسب، مناسب است.

کاربرد تسمه فولادی

تسمه فولادی به راحتی برش داده می شوند، سوراخکاری و جوش پذیری این قطعات بسیار ساده است. از آنجا که تسمه‌های آهنی بادوام هستند و می توانند وزن سازه را تحمل کنند ، غالباً برای این منظور استفاده می شوند.
تسمه آهنی یکی از پایه های پشتیبان ساختمان است. از آنها برای نرده راه پله و حفاظ و قفل در استفاده می شوند.
یخچال و فریزر، مایکروفر، ماشین های لباسشویی و ظرفشویی و هودها تعداد معدودی از وسایل روزمره هستند که در ساخت آنها از تسمه استفاده میشود.
کاربرد رایج دیگر تسمه فولادی در مواردی است که هنر و زیبایی اهمیت بسیار زیادی دارد. ساخت مجسمه کوچکترین مورد در زمینه هنر است که از تسمه آهنی برای ساخت آن استفاده میشود.

تسمه های فولادی در چهار دسته قرار میگیرند:

1-تسمه ترانس

2- فابریک،

3-ماشینکاری

4-نوردی

تسمه ترانس

مواد اولیه برای ساخت این نوع تسمه، تسمه هایی است که قبلا تولید شده اند. به عنوان مثال از تسمه ماشینکاری برای تولید آنها استفاده می شود. به دلیل فرایندهایی که برای تولید این تسمه‌ها مورد استفاده قرار میگیرد، از دقت بالایی در ضخامت برخوردار هستند. به همین دلیل در مواردی کاربرد دارند که نیاز به ابعاد خاصی می‌باشد.

تسمه فابریک

در ساخت تسمه فابریک از شمش فولادی استفاده میشود. در این تسمه با استفاده ازروش نورد گرم و کوره‌های نوردی مقطع مستطیل شکل با عرض بسیار زیاد تولید میشود.

تسمه ماشینکاری

برای ساخت تسمه ماشینکاری از سه مرحله، برش ورق، اتو کشی و مرحله نهایی استفاده شده است. برش ورق در این روش با گیوتین انجام شده و در ادامه برای صاف شدن سطح آن از غلتک استفاده میشود.

تسمه نوردی

برای ساخت تسمه نوردی نیز از شمش های فولادی استفاده میشود. از این تسمه ها برای ساخت انواع درب و پنجره، ریل های جرثقیل، ساخت کمربند جهت کوره های صنعتی و ساخت پالت استفاده میشود. از معایب تسمه نوردی میتوان به جوش پذیری و هخمکاری نامناسب اشاره کرد. هنگامی که برای تولید محصول از تسمه نوردی استفاده میشود ممکن است باعث آسیب زدن به دستگاه‌ها و تجهیزات شود.

مشاهده صفحه فروش تسمه فولادی را از دست ندهید

شرکت سعادت توس پایا ارائه دهنده ی تسمه فولادی در ایران می باشد.

برای دیدن انواع محصولات ارائه شده توسط شرکت ما به صفحه ی محصولات تسمه فولادی مراجعه کنید.

دفتر مرکزی: ۰۹۳۵۲۳۹۴۰۰۰ – ۰۵۱۳۲۴۰۴۰۰۰

تماس با توس پایا

خرید چهارپهلو

خرید چهارپهلو

شرکت بازرگانی سازه گستر سعادت توس پایا بعنوان بزرگترین شرکت بازرگانی و تامین کننده آهن آلات،چهارپهلو، تسمه فولادی، ورق فولادی، شمش فولادی، لوله صنعتی در شمال شرق کشور می باشد

جهت اطلاع از قیمت های روز و سفارش با شماره های ۰۵۱۳۲۴۰۴۰۰۰ | ۰۹۳۵۲۳۹۴۰۰۰ تماس حاصل فرمائید.

خرید چهارپهلو

چهار پهلو همان طور که از نام آن نیز مشخص است یکی از انواع مقاطع است که سطح مقطع آن به شکل مربع و ضخیم فولادی است و شباهت زیادی به تسمه دارد اما حالتی قطورتر دارد و در ظاهر همچون قوطی فولادی مربعی شکل، اما توپر است.

این مقطع در جنسهای مختلف و با سه روش متفاوت تولید می شود.چهارپهلوهای فولادی در صنایع مختلفی کاربرد دارند که از مهمترین آن ها می توان به صنایع :

ریل سازی
شاسی ماشین آلات
صنایع ساختمانی و عمرانی
جرثقیل ها
  اشاره کرد.

مشاهده این مطلب » فروش چهارپهلو

شرکت سعادت توس پایا ارائه دهنده ی انواع چهارپهلو در ایران می باشد. این شرکت محصولات خود را از بزرگترین تولیدکنندگان فولاد در ایران تهیه میکند.
جهت مشاهده انواع چهارپهلو از منوی بالای سایت به صفحه محصولات مراجعه کنید و چنانچه قصد خرید و فروش این محصول را دارید ، با مشاوران ما تماس بگیرید.

فروشندگان چهارپهلو

فروشندگان چهارپهلو

شرکت بازرگانی سازه گستر سعادت توس پایا بعنوان بزرگترین شرکت بازرگانی و تامین کننده آهن آلات، تسمه MO40، تسمه SPK، ورق ST52، ورقST37، شمش فولادی، چهارپهلو، لوله جدارچاه، لوله مانیسمان در شمال شرق کشور می باشد

جهت اطلاع از قیمت های روز و سفارش با شماره های ۰۵۱۳۲۴۰۴۰۰۰ | ۰۹۳۵۲۳۹۴۰۰۰ تماس حاصل فرمائید

چهار پهلو نوعی پروفیل است که به طور گسترده در صنایع گوناگون از جمله ساخت و ساز مورد استفاده قرار می‌گیرد و اهمیت آن هر روز بیش از پیش می‌شود.

اما چهار پهلو چیست، در مطلب ارائه شده تعریفی از این محصول ارائه می‌کنیم سپس انواع مختلف آن را مورد بررسی قرار می‌دهیم

.

چهارپهلو را بیشتر بشناسید

این محصول چهار گوشه دارد، به روش‌های متنوعی تولید می‌شود و سایزهای مختلفی از آن وجود دارد، به همین دلیل قیمت چهارپهلو در انواع مختلف متفاوت است. بیش‌ترین متریال مورد استفاده در تولید این محصول تنوع زیادی دارد. از جمله آنها می‌توان به فولادهایST52، ST44، ST37 ، CK45 و MO40 اشاره کرد.
در ادامه برای اینکه به طور دقیق‌تر بدانید چهار پهلو چیست به بررسی انواع چهارپهلو از نظر نوع تولید و جنس می‌پردازیم. چهارپهلوها در انواع مختلفی موجود هستند و هر یک از آن‌‌ها کاربردهای خاص خود را دارند. آن‌ها را می‌توانیم از جنبه‌های مختلفی از جمله نوع تولید و جنس دسته‌بندی کنیم.

مشاهده این محصول » چهارپهلو CK45

انواع چهار پهلو از نظر نوع تولید

چهارپهلوها از نظر روش تولید در سه نوع :
 ترانسی
 نوردی (نرمال)
 فابریک
موجود است .

نوعی از چهارپهلو وجود دارد که به آن چهارپهلوی ترانسی می‌گویند، این نوع از سایزهای ۴*۴ تا ۹۰*۹۰ میل موجود است و در بازار عرضه می‌شود. از جمله ویژگی‌های این چهارپهلو می‌توان به دقت بالا و سطح سیقلی آن‌ها اشاره کرد. به سایزهای ۲*۲ تا ۱۰*۱۰ در اصطلاح بازاری خار گفته می‌شود و معمولا در صنایع کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما سایزهای بزرگتر عموما در تولید لوازمی با دقت بالا مورد استفاده قرار می‌گیرند

فروشندگان چهارپهلو

مشاهده این مطلب » فروش چهارپهلو

چهارپهلوهای ترانسی از چهارپهلوهای نوردی نازک‌تر است. به منظور تولید چهارپهلوی ترانسی ایرانی، چهارپهلوهای نوردی را با دستگاهی به اسم دوزه می‌کشند به همین دلیل نوع ترانسی سطح یکنواخت و صیقلی دارد.
همچنین هر دو نوع ترانسی و نوردی از ته شمش (آهن‌های ضایعاتی مثل سر ورق) تولید می‌شوند، این در حالی است که در تولید نوع فابریک از شمش استفاده می‌کنند. چهارپهلوی نوردی معمولا بین ۵ و نیم تا ۷ متر هستند.
و از نوع چهارپهلوی فابریک در سایزهای ۵۰*۳۰ و ۵۰*۵۰ به صورت ریلی از شمش فولادی در کارخانه‌ها تولید می‌شود 

مشاهده این محصول » چهارپهلو ST37

فروشندگان چهارپهلو

انواع چهار پهلو از نظر جنس
چهارپهلو مانند دیگر محصولات تولیدی در حوزه ساختمان می‌تواند از متریال‌های مختلفی تولید شده باشد، که از جمله می‌توان به :
فولاد کربن ،
استیل،
آلومینیوم،
برنج،
آلیاژ
و مس اشاره کرد.

مشاهده این محصول » چهارپهلو ST52

جهت اطلاع از قیمت های به روز و مشاوره رایگان با کارشناسان ما در تماس باشید.

خرید میلگرد

خرید میلگرد

میلگرد

در کشورهای مختلف فولاد میلگرد با استانداردهای متفاوتی تولید می‌شوند و در هر استانداردی طبقه بندی مشخصی در ارتباط با خواص مکانیکی فولادها وجود دارد.میلگرد فولادی

در ایران قسمت عمده فولادهای میلگرد که توسط کارخانه ها  تولید می‌شوند با استاندارد روسی مطابقت دارند.

فولاد میلگردی که در ایران تولید می‌شود (طبق استاندارد روسی) به سه گروه تقسیم می‌شود:

  • فولاد نوع A-1
  • فولاد نوع A-2
  • فولاد نوع A-3


فولاد A-1

از نوع صاف بوده و مقاومت تسلیم و مقاومت کششی آن به ترتیب ۲۳۰۰ و۳۸۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع می‌باشد.

فولاد A-2

از نوع آجدار با مقاومت تسلیم ۳۰۰۰ و مقاومت کششی ۵۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع است.

 فولاد A-3

از نوع آجدار با مقاومت تسلیم ۴۰۰۰ و مقاومت کششی ۶۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع می‌باشد.

از نظر تنوع قطر میلگرد ها نیز استانداردهای تولید کنندگان متفاوت است. در سیستم روسی که در کارخانجات مورد استفاده‌است میلگردها تا قطر ۴۰ میلیمتر ساخته می‌شوند.


تاریخچه استفاده از میلگرد در بتن:

به دنبال یک تکامل و پیشرفت به قرار زیر،مصرف فولاد در بتن رایج گردید:

۱- اولین سازه بتن مسلح با ساختن یک پاروی بتنی قایق ، بوسیله شبکه های مربع مستطیل شکل ، میله های آهنی، مسلح گردیده بود، توسطlambot   در سال ۱۸۴۸ بوجود آمد .

سعادت توس پایا بعنوان بزرگترین شرکت بازرگانی و تامین کننده فولاد آلیاژی، انواع میلگرد A105،CK45،MO40،SPK،ST37،ST52،VCN،در سمانته ،ترانس در شمال شرق کشور می باشد

جدول محاسبه وزن تقریبی میلگرد فولادی
وزن قطر وزن قطر وزن قطر وزن قطر
kg / m Mn kg / m Mn kg / m Mn kg / m Mn
298/403 220 112/364 135 15/413 50 0/222 6
312/122 225 120/841 140 18/650 55 0/395 8
326/148 230 129/627 145 22/195 60 0/617 10
340/483 235 138/721 150 26/049 65 0/888 12
355/125 240 148/123 155 30/081 70 1/175 14
370/076 245 157/833 160 34/680 75 1/578 16
385/336 250 167/852 165 39/458 80 1/998 18
400/903 255 178/179 170 44/545 85 2/466 20
416/779 260 188/814 175 49/939 90 2/984 22
432/963 265 199/757 180 55/642 95 3/551 24
449/455 270 211/010 185 61/654 100 3/853 25
466/256 275 222/570 190 67/973 105 4/828 28
483/365 280 234/438 195 74/601 110 5/549 30
500/782 285 246/614 200 81/537 115 6/313 32
518/508 290 259/100 205 88/781 120 7/553 35
536/541 295 271/893 210 96/337 125 9/865 40
554/883 300 284/994 215 104/195 130 12/485 45

مواد اولیه مصرفی تولید میلگرد

مواد اولیه مصرفی بسته به نوع محصول تولیدی فرق می کند.

قسمت های نورد تیرآهن ، ناودانی و نبشی از شمش های ۳sp و برای نورد میلگرد از شمش های ۵sp استفاده می کنند(شمش های ۳sp و ۵sp در آنالیز باهم تفاوت دارند).

شمش ها در ابعاد مختلف که بسته به طراحی و نوع کوره های پیشگرم و خطوط نورد دارند تولید می شوند معمولا شمش ها در ابعاد های ۶۰۰۰*۱۵۰*۱۵۰ یا ۶۰۰۰*۱۲۵*۱۲۵ می باشد.

اگر طول شمش ها ۱۲ متری باشد آنگاه در کارخانه شمش ها را به طول های مشخص متناسب با ظرفیت و ابعاد کوره برش می دهند.


 نحوه تولید میلگرد

نورد بر روی فولاد از متداول ترین کارهاست.یکی از روش های شکل دهی فلزات فرایند نورد می باشد به عبارت بهتر فرایند تغیر شکل مومسان فلز از طریق عبور از بین غلتک ها به نورد موسوم است که به دو صورت گرم و سرد صورت می گیرد.

نورد سرد

تغییر شکل فلز در دمای محیط


نورد گرم

تغییر شکل در دمای بالاتر ازدمای محیط وکمتر از دمای ذوب فلز

نورد از متداول ترین فرایند های فلز کاری است زیرا تولید آن زیاد و کنترل محصول نهایی دقیق است.در تغیر شکل فلز بین غلطک ها ودر نتیجه اعمال فشار غلطک هاتنش های فشاری زیادی به قطعه وارد می شود.

نیرو های اصطکاکی نیز مسبب کشش فلز به داخل غلطک ها هستند.

اولین تبدیل شمش ها به شمشه و شمشال به طور کلی توسط نورد گرم آنجام می گیرد.

با ادامه عمل نورد گرم صفحه ورق میلگرد مفتول لوله ریل یا دیگر اشکال ساختاری به وجود می آیند.

خطوط تولید نورد بسته به فضای در دسترس و همچنین تناژ مورد نظر طراحی خاص خود را می طلبد. که ما در این پروژه یک خط تولید را شرح می دهیم:


خط تولید میلگرد

در ابتدا شمش ها را باید وارد کوره ها کنند که دمای کوره ها تا ۱۱۰۰ درجه سانتی گراد می باشد.

برای این کار شمش ها را توسط یک جک هیدرولیکی در ردیف های مشخص  به داخل کوره ها هدایت می کنند و وقتی شمش ها در داخل کوره قرار گرفتند  به وسیله ی جریانات گردآبی دردمای ۱۱۰۰ سانتی گراد جهت نورد آماده می شوند.

بعداز رسیدن شمش ها به دمای مورد نظر جهت نورد به خط تولید ارسال میشود سپس شمش های پخته شده  روی رول ها قرار می گیرد و به طرف مرحله رافینگ هدایت می شوند.

مرحله رافینگ در سه مرحله از قطر شمش ها کاسته و به طول آن می افزاید و بعد از مرحله ی رافینگ (استند)ها (قفسه های نورد) قرار دارند که این مرحله متشکل از ۱۰-۱۸ تا استند با کالیبر مشخص می باشد.

مرحله  آخر نورد قسمت آج زنی میلگرد می باشد و بعد از استند آج زنی قیچی متراژ جهت برش میلگردهای تولید شده در طول های مشخص بکار برده می شود که معمولا ۲۴ و یا ۳۶ متر برش داده می شود .

سپس میلگردهای تولیدی در زیرگیوتین های بسته بندی به طول ۱۲ متری طبق استاندارد ایزیری ایران برش داده شده و در مرحله آخر به صورت بندیل های ۲ تنی بسته بندی می شوند.

طبق استاندارد ایزیری ایران میلگرد ها در دو نوع A II و A III تولید می شوند که برای تولید میلگرد A II به صورت مستقیم در خط نورد آج زنی می شود .

ولی برای تولید میلگرد A III   از یک فرآیند دیگری به نام گوﺋیچنگ (خنک کاری)

(خنک کاری معمولا با پاشش آب و یا در معرض هوا قرار دادن میلگرد انجام می شود) و بعد از آج زنی میلگرد استفاده می گردد ، که در نهایت محصول تولیدی به رنگ سیاه در می آید.

خرید میلگرد

جهت مشاهده توضیحات میلگردهای فولادی توس پایا روی هر محصول کلیک کنید :
A105

CK45

MO40

SPK

ST37

ST52

VCN

 سمانته

ترانس

 شرکت سعادت توس پایا آماده ارائه تامین کننده و فروشنده انواع میلگرد فولادی در ایران می باشد.

برای دیدن انواع محصولات ارائه شده توسط شرکت ما به صفحه ی محصولات مراجعه کنید.

دفتر مرکزی: ۰۹۳۵۲۳۹۴۰۰۰ – ۰۵۱۳۲۴۰۴۰۰۰