ورق فولادی

تامین تمامی آهن آلات صنعتی و فولاد های آلیاژی پاسخگوی بزرگی در تامین نیاز گسترده ترین صنایع و مشاغل بزرگ از قبیل صنایع خودروسازی، ماشین سازی، نفت، گاز و پتروشیمی، ابزارسازی، نیروگاهی، ساخت لوازم پزشکی و سایر صنایع ویژه در شرق کشور باشد.

ورق فولادی

تامین تمامی آهن آلات صنعتی و فولاد های آلیاژی پاسخگوی بزرگی در تامین نیاز گسترده ترین صنایع و مشاغل بزرگ از قبیل صنایع خودروسازی، ماشین سازی، نفت، گاز و پتروشیمی، ابزارسازی، نیروگاهی، ساخت لوازم پزشکی و سایر صنایع ویژه در شرق کشور باشد.

راه های جلوگیری از رنگ زدگی آهن

به طور خلاصه، بهترین راه جلوگیری از زنگ زدگی آهن آلات جلوگیری از رسیدن رطوبت به فلز یا استفاده از ماده ای است که دیرتر دچار خوردگی می شود. موارد زیر بهترین راه های جلوگیری از زنگ زدگی آهن است. ما در مورد چگونگی از زنگ زدگی با استفاده از هر استراتژی یا جزئیات بیشتر توضیح خواهیم داد.


انواع ورق فولادی توس پایا

در مجموعه توس پایا انواع ورق فولادی به شرح ذیل موجود و قابل سفارش با ظرفیت بالا میباشد .

:: لیست انواع ورق فولادی ::

راههای ارتباطی با ما : 5183890 - 0915 | 22247000 -021 | 33443707-051



استفاده از آلیاژ: یکی از رایج ترین راه های جلوگیری از زنگ زدگی آهن، استفاده از فولاد های ضد زنگ است. فولاد های ضد زنگ برای تمام فعالیت ها مناسب و مقرون به صرفه نیست، اما برای بسیاری از فرآیند های ساخت برخی آهن آلات بسیار مفید و مقرون به صرفه خواهد بود. افزودن فلزاتی مانند کروم، نیکل، منگنز و سایر مواد باعث ایجاد انواع مختلفی از آلیاژهای ضد زنگ می شود.این آلیاژها اگرچه مطمئنا در برابر خوردگی مقاوم نیستند اما زمان خوردگی را کندتر میکنند.



شرکت سعادت توس پایا تامین کننده و فروشنده آهن الات صنعتی در ایران می باشد.

برای دیدن انواع محصولات ارائه شده توسط شرکت ما به صفحه ی محصولات مراجعه کنید.

021-22247000  ||  051-32404000

تماس با توس پایا



روغن کاری فلزات: یک پوشش روغنی از زنگ زدگی یا به کاهش سرعت زنگ زدگی کمک می کند، زیرا از رسیدن رطوبت به آهن موجود در فلز جلوگیری می کند. با این حال یک سطح روغنی ممکن است برای برخی از ابزارها یا ماشین آلات مشکل ساز باشد و نگرانی ها زیست محیطی و بهداشتی را ایجاد کند.آهن الات صنعتی لذا روغن، گرفتن یک شی را دچار مشکل می کند و میتواند باعث لغزش یا عدم تعادل قطعات شود.
رنگ کاری آهن آلات: یک رنگ با کیفیت خوب مانع از رسیدن رطوبت به آهن می شود و فرآیند زنگ زدگی را کند می کند. در واقع رنگ آمیزی می تواند روشی ساده و آسان برای کاهش زنگ زدگی باشد.
نگهداری درست از فلزات: قطعات یا محصولات فلزی را باید در منطقه ای با رطوبت کم یا در محیط کنترل شده دما و رطوبت نگهداری کنید تا زنگ زدگی به میزان قابل توجهی کاهش یابد. در اصل آب با آهن واکنش داده و باعث ایجاد زنگ زدگی می شود.
پوشش گالوانیزه: یکی از راهکاری های جلوگیری از زنگ زدگی آهن یا فولاد استفاده از پوشش روی Zn است. زیرا روی 30 برابر کنتر نسبت به آهن و فولاد خورده می شود.
بنابراین برای کاهش زنگ زدگی بسیار موثر است. گالوانیزه کردن آهن آلات یک روش ارزان برای جلوگیری از زنگ زدگی می باشد.آهن الات صنعتی
استفاده از بلو (فولاد): در واقع بلو یک فرآیند انفعال است که در آن فولاد با استفاده از یک پوشش اکسید سیاه پوشیده و تا حدی از زنگ زدگی آهن محافظت می کند. این پوشش به طور منظم باید روغن کاری شود در اثر فعالیت زیاد رنگ آهن آبی یا سیاه می شود.آهن الات صنعتی
نوعی پوشش پودری: لایه هایی از اکریلیک، وینیل، اپوکسی و یا سایر مواد از رسیدن رطوبت به فلز جلوگیری میکند، در نتیجه از زنگ زدگی آهن ممانعت می کند.
بازدارنده خوردگی فاز فرار یا بخار (VCI / VPI): دسته ای از ترکیبات شیمیایی هستند که بخار های بازدارنده زنگ زدگی را در فضای هوا بسته منتشر کنند تا از خوردگی در سطح فلز جلوگیری کنند.



:: مشاهده بیشتر این مطالب ::

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد